Gadżety reklamowe mają służyć reklamie danej firmy
Gadżety reklamowe dla firm mogą przyjmować różną formę. Wszystko zależy do tego, na jaki rodzaj gadżetów zdecyduje się dana firma. Niektóre z nich stawiają tylko na długopisy i kubki, natomiast inne wykorzystują różne gadżety reklamowe i dzięki temu mogą trafić w gust większej ilości osób.
W ostatnim czasie coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na zastosowanie gadżetów reklamowych. Nie tylko są one łatwo dostępne, ale także w wielu formach. Dowiedz się, jakie są rodzaje gadżetów reklamowych i ile kosztują.
Jakie wyróżniamy rodzaje gadżetów reklamowych?
Rodzaje przykładowych gadżetów reklamowych:
- – smycz z karabińczykiem
- – notes z logo
- – parasol automatyczny z logo
- – długopisy z logo
- – kalkulator
- – koszulki z nadrukiem
- – czapki z daszkiem
- – zapalniczka
- – kubek
- – pendrive
- – ładowarka do samochodu
Jeśli chodzi o gadżety reklamowe dla dzieci, wyróżniamy:
- – kredki
- – breloki odblaskowe
- – opaski odblaskowe
- – gadżety reklamowe z nadrukiem w formie piórnika czy plecaka
- – przybory szkolne takie jak ołówek, linijka czy cyrkiel w etui z logo
Cena gadżetów reklamowych
Wbrew pozorom gadżety nie są takie drogie. Na przykład za opaskę odblaskową z logo zapłacimy około 1-2 złotych, a za kubek z nadrukiem około 8 złotych. Koszt jednej czapki z nadrukiem to 6-8 złotych, a notes z logo firmy to 6 złotych. Ołówek reklamowy z gumką to koszt około 50 groszy. Oczywiście są to przykładowe ceny i różnią się one pomiędzy producentami.
Reklamowanie własnej marki z pomocą gadżetów to naprawdę świetny pomysł. Ludzie lubią dostawać różnego rodzaju drobne upominki, dlatego dostając jakiś przedmiot z logiem danej firmy, będą ją mile kojarzyć. Co więcej, rozpoznawalność logo firmy wzrośnie.